REKTÖR ARIBAŞ İLETİŞİM FAKÜLTESİNDE ÖĞRENCİLER İLE BULUŞTU.

Öğrenciler sordu rektör cevapladı.Aksaray Üniversitesi Rektörü Alpay Arıbaş’ın katılımlarıyla gerçekleşen konferansta zaman zaman renkli görüntülerde yer aldı.Konuşmasında öğrencilere iletişim kavramının tanımını soran Rektör Arıbaş sözlerine şu şekilde devam etti:`İletişim Fakültesine gelmek benim için bir onurdur.Bugün burda size bazı sorular sordum ve güzel cevaplar aldım.Eminim ki gazeteci ve reklamcı arkadaşlar hepiniz biyerlere geleceksiniz’.
Basın özgürlüğü kısıtlımı?
Konuşmasında basın özgürlüğünede değinen Rektör Arıbaş insanların özel alanlarına varmaksızın basın özgürlüğümüz vardır ifadelerinede yer verdi.Konferansı sonlandırmadan önce öğrencilere:’Sevgili öğrenciler bu üniversite sizler sayesinde ayakta,siz olmazsanız bu fakülteler olmaz.Bir isteğiniz ihtiyacınız olduğunda benim sosyal medya hesaplarıma bizzat ulaşabilirsiniz.Kıymetli hocalarımıza ve öğrecilerimize geldikleri için teşekkür ediyorum.
Haber-Mehmet Özkan Fotoğraf-Mehmet Özkan

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın
close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star